niedziela, 24 sierpnia 2014

#1

Hej,
Dziwnie znowu zaczynać od początku, ale ze mną to już tak jest. Mam nadzieje, że tym razem wytrwam dłużej :) 
Na czym będzie się opierał ten blog? Głównie na fotografii, wiadomo :) Może trochę na moim życiu, odrobinkę. 
A czemu na fotografii? Proste, to moja pasja, która pozwala mi na chwilę oderwać się od tego całego zgiełku. Na fotografiach wszystko wydaje się łatwiejsze niż w rzeczywistości, pozwalają pokazać swój punkt widzenia, swoje uczucia i emocje. Dla mnie fotografia chyba właśnie tym jest, chcę aby moje zdjęcia zatrzymały na dłużej i pozostały zapamiętane :)
Na razie skupiam się głównie na zwykłych sesjach, zazwyczaj portretowych. Moim marzeniem jest podróżować po świecie i pokazać świat jakim jest, ale spokojnie, mam jeszcze dużo czasu.

Uczę się na profilu fototechnicznym i pragnę studiować na Akademii Sztuk Pięknych, tu również czas pokaże co z tego będzie.

Na początek myślę, że wrzucę kilka ostatnich/starych zdjęć, a bloga będę prowadzić na bieżąco.











No, to tak na początek, więcej starszych zdjęć na moim maxmodels(który znajdziecie w górnych zakładkach) a teraz żegnam się i do następnego :)

Jeżeli udało mi się już zatrzymać was na dłużej zostawcie komentarz czy coś :) Dziękuję :)

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! ja dopiero zaczynam naukę fotografii, ale bawię się nią ok 3 lat. Myślę o studiach tu na miejscu gdzie jestem-czyli Glasgow (z tego co słyszałam są tu dobre studia artystyczne) Ale narazie muszę skończyć szkołę :D Powodzenia z ASP :)

    http://czesc-jestem-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i powodzenia w świecie fotografii :)

      Usuń
  2. Robisz prześliczne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o wsparcie w postaci klikania w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu, odwdzięczę się komentarzem lub klikaniem :) jesli poklikałaś/eś napisz w komentarzu na blogu, ale proszę o uczciwość, bo wszystko można sprawdzić ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. co do zdjęć to nie muszę pisać, jakie są, bo wiesz jak lubię Twoje prace ;p :)

    wytrwałości!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i o tak wytrwałość to to czego mi trzeba :)

      Usuń
  4. Jeny! Zdjęcia są fenomenalne! Uwielbiam taką jakość!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś świetna *w*


    evil-kolory-zycia.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, chociaż drugi portret podoba mi się najbardziej. Czekam na więcej i dodaję do obserwowanych aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia jakich wiele, nic specjalnego ich nie wyróżnia; wiele pracy przed Tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste :) nie jestem profesjonalistką, dziękuję :)

      Usuń
    2. oj nie wiem czy nie wyróżnia...każde zdjęcie coś wyróżnia bo jest wyjątkowe i uchwycone przez inne oczy :)
      piękne są, mi się bardzo podobają. :)
      uczyć się w technikum czy liceum?
      pozdrawiam

      www.my-virtual-skirt.blogspot.com

      Usuń
  8. cudowne portrety! Dodaję do obserwowanych, abym mogła być na bieżąco z pracami. Powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń