wtorek, 26 sierpnia 2014

#2


Cześć :)

No więc tak, póki mam czas to dodaję kolejny post, aby znowu nie narobić sobie zaległości (jak to mam w zwyczaju). No i do tego wakacje się kończą a przede mną dwa najgorsze szkolne lata, może nie tyle co najgorsze jak najcięższe. Chociaż.. mniejsza o to, został ostatni tydzień - zawsze coś :))


mod. Klaudia Chmura


No więc tak, udało mi się wczoraj z Klaudią złapać trochę słońca, w końcu! Deszcz jest przygnębiający, a czasami czuję jakby już była jesień. Na samą myśl mi słabo, nienawidzę zimna.

Ale na szczęście chociaż takie zdjęcia ocieplają trochę atmosferę, oby czas do następnych wakacji zleciał równie szybko jak same wakacje C:


 To byłoby na tyle, miłego ostatniego tygodnia wakacji i wytrwałości od samego początku roku szkolnego. :)



off topic: Dziękuję za pomoc w zmianie wyglądu bloga kochanej Darii :) W czymkolwiek potrzebowałam pomocy zawsze ją otrzymałam, w szkole i jak widać poza szkołą. Zachęcam do zerknięcia na jej bloga i fanpage. Warto ;)

20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, te pierwsze dwa są niesamowite. :) i ten wianek na głowie jest absolutnie przeuroczy. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja. Pozdrawiam Fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i ciekawy nowy wygląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają są po prostu świetne.
    Odnośnie wyglądu bloga, to Daria ma talent!
    Fajna sukienka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, genialne są te fotki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie oddają kończące się niestety lato, też nienawidzę zimna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, wszystkie genialnie oddają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecie zdjęcie baardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia i świetne okulary! Wpadnij do mnie :)

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Bardzo marzy mi się porządny aparat, ale mnie po prostu nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to aby je spełniać :) zaoszczędz troche, do tego dojdą pieniążki z urodzin/świąt czy cos takiego i zanim sie obejrzysz będziesz sie cieszyć nowym sprzętem :) Ja jak bardzo chce na cos odłożyć to nawet nie kupuje takich rzeczy jak słodycze czy inne tego typu jedzenie :D

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Podobają mi się te okulary :)

    OdpowiedzUsuń