niedziela, 21 września 2014

#4

Hej!! :)

Witam po małej przerwie :) Szkoła się zaczęła więc i czasu mniej. Niestety :)
U mnie chyba nic ciekawego, bez większych zmian. Nadal walczę z przeziębieniem jak zawsze o tej porze roku.. Do tego dochodzą inne problemy zdrowotne i wszystko się sypie jednocześnie :) 
Chciałabym już skończyć szkołę i wyjechać na studia, chyba przyda mi się taka zmiana. Chyba nie tylko ja chciałabym poznać inną okolicę niż ta, w której żyję od osiemnastu lat. Marzy mi się podróżować po całym świecie i robić zdjęcia. Stąd między innymi nazwa "wiele zobaczyć, wiele uchwycić". Fajnie byłoby poznać inne kultury, ludzi, miejsca. Tak chcę właśnie tworzyć swoją historię, jako fotograf robić coś więcej niż zdjęcia legitymacyjne - chcę dać się zapamiętać, dlatego jeszcze bardzo, bardzo, bardzo długa droga przede mną.

mod. Wiktoria Janik



Zdjęcia są jeszcze przed wakacyjne, ale w jakimś sensie je lubię :) A modelka to cudowna osoba.






Wracając do podróży: moim marzeniem jest odwiedzić między innymi Japonię. Zawsze fascynowali mnie tamtejsi ludzie, ich styl życia, subkultury no i jakby nie spojrzeć ciekawa okolica. Nie bez powodu jest nazywana "Krajem Kwitnącej Wiśni". Mam nadzieję, że chociaż to marzenie kiedyś uda mi się spełnić. Poza tym fascynuje mnie też Republika Indii, USA czy nawet Australia. Dobrze, że marzenia nie kosztują C:














To na tyle dzisiaj. Mile widziane odwiedziny i komentarze. Możecie napisać jaki kraj wy chcielibyście odwiedzić i dlaczego :) Pozdrawiam, buziaki :)


9 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia:) zestaw cały w czerni również mi się podoba:)

    zostaję u ciebie na dłużej i zapraszam;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z pewnością zajrzę na Twój blog :)

      Usuń
  2. Niesamowite zdjęcia! Super blog, obserwuje ;)
    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w czarnym kolorze *.*
    cudowne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja tylko modelka, polecam czytać posty :) dziękuję :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia robisz:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna bydgoszcz w tle :) modelka tez niczego sobie ;)



    http://czesc-jestem-daria.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń