czwartek, 2 października 2014

#5







Witam w ten jesienny, październikowy dzień :) Chyba już czas na ciepłe swetry i gorącą herbatę. Ja rano zakładam nawet zimową kurtkę, o 5/6 rano potrafi naprawdę przymrozić. Chociaż dzisiaj po południu pojawiło się słońce i dało trochę ciepła - niech zostanie tak jak najdłużej :3

mod. Zosia Borucka








A co u mnie? Szkoła, szkoła, szkoła przez większość dnia, nie mam czasu nawet na swoje ukochane książki. Aktualnie czytam serię "Jutro" John'a Marsden'a. Jest 10 części łącznie z kronikami a czytam dopiero szóstą. Poza tym czekają na mnie "Gwiazd naszych wina" oraz "Dawca pamięci", a także czwarta część serii "Niezgodna", która podobno ma się niedługo pojawić na półkach.
Nie mam nawet za dużo czasu na sesje, mam nadzieję, że to nadrobię jak najszybciej, bo łaknę nowości!









Tym razem to chyba na tyle :) Możecie mi w komentarzach polecić jakieś ciekawe książki! 
Do następnego.



22 komentarze:

  1. Zdjęcia w czarnej sukience bardzo mi się podobają, szczególnie to z dymem :) Co do książek, to bardzo podoba mi się "Szklany tron" i "Korona w mroku", oraz "Panowie Salem" :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Podobają mi się te tajemnicze ze świeczką :)
    Zainspirowałaś mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, te zdjęcia są genialne. Wchodzę na twój blog i myślę sobie że pewnie jakaś mega popularna blogerka, a Ty dopiero zaczynasz :D Ale jestem pewna że w szybkim czasie osiągniesz sukces. Cudowny bloga! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po takich słowach robi mi się ciepło na sercu :)

      Usuń
  4. śliczna czarrrrna suknia :)

    Niedługo zabiorę się za drugi tom Więźnia Labiryntu.
    Polecam, wciąga, ale najlepiej zacznij od pierwszej :)))

    Zatapiam się teraz w Piątej Górze - Paulo Coelho
    Cały ten utwór jest jak jeden wielki cytat...

    Dopiero co odesłałam Łotwę z domu, możesz zerknąć jak to wszystko przebiegało ;)

    www.dzisodkrywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno się zorientuję w książkach :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia naprawdę ;)
    http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O "Gwiazd naszych wina" mam w planach, już nawet sobie dałam na półkę na lubimyczytać.pl do przeczytania. Teraz aktualnie czytam "Ostatnia Spowiedź".
    Ja osobiście polecam książkę "Tak blisko" - Webber Tammara, jest świetna, wciągająca, przeczytałam ją jednym tchem. :)
    A jeśli chodzi o sweterki to ja już je wyjęłam i już zaczynam w nich chodzić, bo ta pogoda jest strasznie okropna, raz zimno, raz ciepło, nie wiadomo jak się ubrać, a o przeziębienie strasznie łatwo.
    Pozdrawiam. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tej czarnej sukni, gotyckie elementy zawsze radują moje serce. Podoba mi się, że makijaż mimo wszystko jest dość subtelny :)

    ... http://lea-elizabeth-and-her-world.blogspot.com/ ...

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia! :) trochę mnie zmotywowalaś, chyba muszę się wziąć za jakieś ksiażki, bo juz tak dawno niczego nie czytalam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia.
    Mamy ten spam problem bo ja również nie mam czasu na czytanie.
    Urok szkoły. :)

    Zapraszam do siebie.
    http://patrycjaantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, modelka, światło, bokech! Mmm! :)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre zdjęcia na prawdę interesujące :) och! książek jest teraz tyle... a co Cię interesuje? Polecam propozycje wydawnictwa Feeria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, pierwsza sesja robi ogromne wrażenie, druga przepiękna ;)
    w takim razie czekamy na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 42 year old Data Coordiator Modestia Laver, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like "Swarm, The" and Dance. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. polaczone z

    OdpowiedzUsuń